Saturday 4 June 2011

perasit kehidupan ku...bab 4

bab 4

Ahhhh x sabar nak masuk zaman sekolah menengah aku pulak niee…terus melompat tingkatan 3 ok,,zaman ni aku memang gila sikit coz nak PMR la katakana..belajar memang gila-gila,,op lupa sebelum tu aku nak cerita start ja aku masuk tingkatan 1 aku dah dimasukan ke asrama anak-anak yatim..aku x kesah dimasukan ke asrama niee,,bagi aku best,,
Okla sebelum aku cerita zaman sekolah menengah lebih2 lagi tingkata 3 tu aku nak cerita sikit pasal kehidupan aku di asrama anak-anak yatim….
Bermulanya hidup aku di asrama ,mula-mula aku masuk aku just bawak 2 bag kain baju,1 bag baju dan satu lagi bag pelastik yg macam bag, abg aku Tanya nak beli bag baru x aku jawap x yahla coz aku sempoi xyah pakai bag mahal2 pun xpa kot,haha,apa yg aku ingat malam pertama aku di asrama masa nak tutup lampu ada sesi pngenalan diri,aku pun layan la dengan budak2 senior tu,nasip baik malam pertama diasrama aku x kena buli,maklumlah aku peramah dan pandai bergaul skit,
Pengalaman aku masa berada diasrama terlalu banyak,ok aku try buat list apa yg aku ingat semasa aku berada diasrama..mesti best lau ingat balik
1.pergi mencurik dekat kedai belakang asrama,pecah masuk dee malam2 kedai tu tutup carik lubang yg boleh masuk
2.mengendap budak perempuan mandi,,,hahah,,aku pernah kantoi dengan budak senior pastu dia suruh mengaku sambil kena belasah..terbaik deee selepas ja peristiwa tu nama aku naik sebagai budak nakal kawasan hahah,,,
3.pecah masuk office asrama ,,,siap bergayut dengan awekz sekali bil tel berlambung2..
4.aku kenal seorag mamat gay semasa aku pergi rombongan..sampai sekarag aku masih kawan dengan dia..dia ni jahat siot ada niat disebalik nyee..takut aku..aku pernah kena rogol dengan dia siot..geli aku lau aku nak cerita kan.apa2 pun dia ni memang siot jaaaa……….
Apa lagi aku nak kongsi kat korang ya..byak lagi kot tapi cukupla untuk setakat ini sahaja,,nanti2 lau ada masa aku try ceritakan kehidupan aku diasrama ni dalam waktu yg lain….hihihiiih…tunggu tauu…

1 comment:

  1. yang ni macam best ,,
    ko memang power

    ReplyDelete

sekadar ingin berkongsi,,
yang buruk jangan ikut,
yang baik tlong pkpk kan,,
beri comment anda...