Saturday, 4 June 2011

perasit kehidupan ku...

BAB 2

Aku adalah insan yang sederhana dan agak malang kot,pada umurku 4 tahun aku sudah digelar anak yatim,pada masa tu aku x tahu apa2 pun dan aku x kesah lau aku seorang anak yatim,terigat aku pada zaman kanak2 semasa aku masih lagi di sekolah tadika,aku cukup x suka masuk sekolah sehinga kan aku selalu menagis setiap pagi ibuku menghantar aku ke sekolah,hahah kesian ibu ku,,tapi kalau dikenang balik memang kelakar walaupun aku x berapa igat,benda yang x pernah aku lupa waktu tadika aku dah ada perasaan cinta ..wahh cinta pertama dalam hidupku,,aku ada knal seorg perempuan ni,,aku x thu adakah itu cinta atau hnya perasaan yg aku sendiri pun x tahu ..coz lau aku pikir2 kan sekarag macam masih muda ja untuk aku mgenal apa itu cinta pada masa tu,,tapi sumpah aku cakap aku tertarik pada seorg perempuan pada umurku semuda itu..ah sampai sekarag aku masih tergelak sendiri mengenangkan zaman tadika aku tuu..apa2 pun best..OHH anak sykur>>aku lupa nama budak pmpuan nii………………..mana la kau sekarang kan
Zaman tadika dah berlalu,sekarag apa yang aku ingat semasa aku sekolah rendah darjah 4,masa ni apa yang aku ingat aku pun dah mula main2 mata dengan seorag perempuan ni..aku macam minat sgt kat dia tapi malang nya aku rasa dia x minat aku pun..hihihihihi,nama pmpuan ni zila ,nama pnuh aku dah lupa ,,,memang comel…penah jugak kau antar surat cinta kat dia,tapi pada masa tu aku x tulis nama aku sebagai pnulis surat cinta tu..ala biasala malu kot masa tu..sampai sekarang dia x tahu yg surat cinta tu dari aku,,,pastu xada respon dari dia tobat aku malu dan buat x tahu ja …sampaila aku darjah 6 aku cuba untuk berkwan dengan dia pun masih x dapat…ini cerita zaman sekolah rendah aku pasal cinta,,

No comments:

Post a Comment

sekadar ingin berkongsi,,
yang buruk jangan ikut,
yang baik tlong pkpk kan,,
beri comment anda...