Saturday 4 June 2011

bab 3

BAB 3,

Cerita zaman sekolah rendah ada lagi cerita aku nak kongsi,paling best dan x pernah aku lupa masa aku darjah 6,masa nii aku nak upsr la kan,pada tahun ini jugaklah ibu aku meninggal dunia,,pada waktu tu barulah aku ada perasaan yang sebenarnya aku sekarag dah jadi anak yatim piatu..ibu…………………..kenapa aku nakal sgt aku pernah melawan kata2 mu dan pada waktu tu kau menagis …….ibuuuuuuuuuuuuuuuuuu…………..
UPSR dah nak dekat,selalu ada kelas tambahan..ada seorang cikgu perempuan ni cukup garang gila,setiap kali dia masuk kelas semua org takut,apa yg aku ingat pasal cikgu ni aku pernah kena tampar dengan cikgu ni lepastu tiba2 aku menangis kesakitannnnnnnnnnnn,,,,huhuhuhu dan sedih coz sakit kot..hahaha……..cikgu cikgu napa tampar aku kuat sangat masa tuu..tapi kau memang best, nak tahu selepas aja cikgu tu tampar aku dia offer aku datag umah dia 2hari 1 malam p tsyen dengan dia..hahahaha cikgu nak ambik hati aku masa tu..dia ada niat baik coz dia tahu kemampuan aku masa tu dan dia nak membantu aku menjadi seorg yang Berjaya dalam UPSR nanti..YG ni best waktu aku belajar dekat umah cikgu tu kebetulan ada jugak budak2 lain tengah tsyen dekat umah cikgu tu…semua perempuan,,aku pun ada jugakla terpikat kat seorg perempuan kat situ,,tapi aku malu2 la..just terpikat ja kot..hihih…oh cinta dimana aku berada disitu juga kau berada..dah sampai sini ja cerita zaman sekolah rendah aku ,byak lagi sebenarnya cerita diseblik sekolah rendah ni..selepas je keputusan UPSR keluar aku dapat duit bonus dari cikgu yg tampar aku tu sebanyak 10ringiit sebagai hadiah kerana aku dapat A dalam subject cikgu tu..terima kasih cikgu..

No comments:

Post a Comment

sekadar ingin berkongsi,,
yang buruk jangan ikut,
yang baik tlong pkpk kan,,
beri comment anda...