Thursday 16 February 2012

Cerita aku zaman 2020

perasit xlari dari asal usul,tujuan dan cita rasa...
masih berada dijalan cerita tujuan blog yang asal...

perasit 2020
kehidupan masyarakat malaysia sekarang..!!!!!
malaysia 2020 itula yang aku dengar pada zaman kanak2 aku dlu2,
masa tue korang tahu apa yang terlintas dalam fikiran aku apa yang dimaksudkan malaysia 2020,
zaman yang penuh dengan teknologi moden
biasala terpengaruh dengan cerita back to future kot,












pertama aku bayangkan yang zaman 2020 tu mesti ada kareta terbang,
 mungkin cam nie la kot,

x pun macam ni

rumah lak pada zaman 2020,

fashion in 2020



em macam tu la apa yang aku bayangkan dalam fikirkan, pada zaman kanak2 aku apa yang dimaksudkan malaysia 2020,
sebenarnya aku x paham apa itu malaysi 2020,sampai sekarang aku pun x paham..
munkin yang dimaksudkan ialah pada zaman nie 2020 malaysia semakin maju,
ya munkin,

atau sebaliknya ,
masyarakat kita sekarang berpecah belah,
politik yang kotor
cina,melayu,india one malaysia apa tuee.....


atau 2020 jadi macam nie..KIAMAT

apa2 pun marilah kita berdoa sama2 semoga MALAYSIA bertambah maju dan makmur
love malaysia...






No comments:

Post a Comment

sekadar ingin berkongsi,,
yang buruk jangan ikut,
yang baik tlong pkpk kan,,
beri comment anda...