Sunday 5 June 2011

perasit cinta zaman sek..

bab 5

Ye kembali lagi kita >>>>>>>>>>
Kita sambung cerita atau pengalaman aku semasa zaman sek menengah …
Masa aku tingkatan 3 aku agak gila sikit coz pada masa ni munkin nak PMR,peh terbaik de aku belajar pagi petang siang malam,gara2 risau nak menghadapai PMR,pada masa niee and tahun niee jugak aku ada kenal seorag perempuan ni nama dia ayu sepupu kawan aku.pada waktu tu dia masih tingkatan 2,,,just main cinta dalam surat ja..masing2 malu..x bayak kenangan manis yg aku ingat ketika bersama ayu,pada waktu yg sama aku jugak ada kenal seorg prempuan ni nama dia farah..aku syok ja kat dia coz dia comel tapi dia x minat aku kot mula2 kawan ja pastu lama2 cam bosan..emm,kenapa cinta ni best sgat..
Aku nak cerita pasal pengalaman cinta aku semasa zaman sek menengah,haha poyo ja kan..munkin aku senang nak dapat kawan perempuan tapi perempuan yg aku knal boleh2 la …
Aku list kan nama-nama perempuan tu,tapi bukan nama sebebar…hahahahahha
1.       Ayu – seorang perempuan yg pemalu tpi malu2 mahu berkawan,kenal hanya setahun pastu aku curang coz aku knal kawan satu dengan dia,
2.       Azimah- selepas ayu azimah kwan sekelas ayu..aku knal semasa aku p beraya rumah dia,waktu tu azimah adalah awekz kawan aku,entah macam mana aku boleh terpikat kat azimah nie,,kawan aku punya lak tu,,emm layan ..dengan azimah best coz byak jugak kenagan manis dan pahit aku ketika bersama dengan dia..apa2 pun best sgt dengan dia,,sekarag dia dah kawin..
3.       Misa- pada waktu yg sama ketika aku berkawan dgn azimah aku jatuh hati kat misa niee..coz dia ni budak baru kat sek..aku knal ketika sek ada buat hari kentin ,,dia memang lawa,aku main kayu 3 dengan azimah..haha jahat x aku,sampaila satu hari tu aku kantoi dengan azimah,nak tahu apa azimah buat,pada suatu hari tu dia ajak aku pergi ke perpustakaan ,dan pada waktu yg sama jugak dia ajak sekali misa pergi keperpustakaan tampa pengetahuan aku,peh terperanjat beruk aku,dua2 gadis pujaan hati aku berada di depan mata aku ketika tu,,apa lagi azimah memulakan perbicaraan ,,”ok sekarag dua2 dah ada ,nak pilih yg mana,azimah atau misa” kata si azimah kat aku,,aku pun segan2 segan silu takut,,aku jawap “jom kita cakap kat luar kat sini x bestla” kami pun keluar dari perpustakaan tu..perbicaraan pun bermula…dengan serbesalah nye aku pun memilah azimah sebagai awkz aku,,kesian kat misa tu..lepas tu aku tukar keputusan aku “macamnila aku x akan pilih sapa2 pun dua2 aku nak mintak putus” hahah best x,,terjadila adingan kejar mengejar ketika tu..best siot lau diingat balik macam cerita Hindustan lak..akhirnya aku berkawan balik dengan azimah..pastu putus coz aku dah bosan pastu aku carik balik misa berkawan la kjap aku dengan dia pastu suatu hari tu dia mintak putus kat aku..hihi macam2 la ,,,,,,tension aku ….  

No comments:

Post a Comment

sekadar ingin berkongsi,,
yang buruk jangan ikut,
yang baik tlong pkpk kan,,
beri comment anda...