Saturday, 4 June 2011

perasit kehidupan ku...

BAB 1,

Hari ini aku ingin meluahkan perasaan aku yang selama ini menghantui hidup aku,cerita ini sekadar ingin mengigat kan kembali zaman kanak-kanak aku sehingala aku sekarang,
Kembali pada zaman kanak-kanak aku pada masa dulu-dulu,peh seronok betul aku mandi sungai,pada masa tu aku baru mula pandai berenang ,waktu mula2 aku pandai berenag aku pernah jugala lemas,,haha nasip baik waktu aku lemas tu kawan2 aku perasan yang aku lemas …dengan sepantas kilatnya diorang cuba selamat kan aku..nasip baik aku selamat..minum air sungai jugak la pada masa tuee..,haha walau macam mana pun aku tetap x serik..hnggala sekarag lau aku x lemas hari tuu mesti sekarag aku x pandai berenang…
Blog apa yg aku nak tulis sebenarnya dalam blog ni ya..aku x pandai nak menulis tapi sebenarnya terlalu bayak benda yang aku nak kongsikan pada semua org,bukan ingin merapu tapi sekadar ingin menceritakan kisah hidup aku sampailah sekarag..
Nama aku memang x akan aku bagi tahu kat korang semua,
Umur aku 25,tahun sekarang 2011
Asal Selangor D.E
Bermulanya terlintas untuk menulis tentang diri aku sendiri ini kerana aku ingin mereka2 yang kat luar tu tahu apa aku buat dan apa pandangan meraka kat aku selepas baca blog aku ni lebih2 lagi kisah perjalan hidup aku niee…kerana aku rasa aku perlukan comment atau pun nasihat2 anda semua..

No comments:

Post a Comment

sekadar ingin berkongsi,,
yang buruk jangan ikut,
yang baik tlong pkpk kan,,
beri comment anda...