Saturday 18 February 2012

kartun2 atau superhero

perasit masih teringat dizaman kecik2,


alangkah bestnya kalau umur nie x pernah meningkat langsung,
sentiasa muda macam cerita piterpan tu ..


korang mesti masih ingat lagi kartun2 atau superhero masa kekecik dulu,
aku selalu x pernah miss kalau tengok cerita2 macam nie semua..
ponting sekolah pun aku sanggup disebabkan nak tengok cerita kartun2 niee,,


(gaban) wakata wakata gaban...

(baja hitam) 

(FLASHMAN)

(ULTRAMAN)



emm sebenarnya banyak lagi kartun2 yang membesar bersama aku kalau korang nak tahu,
yang ni sebahagian yang aku ingat ,

hari tue baru2 nie aku ada la tengok balik cerita2 cam nie kat youtube,,
saja2 layan balik,x sampai 20 minute aku dah naik bosan dah,x boleh blaaa da,, 
maksudnya aku dah tak leh nak layan cerita2 macam nie..
mungkin kerana aku dah dewasa kot..

pastu aku pkpk balik nie ke cerita atau kartun2 yang aku tengok masa kecik2 dulu tue,,
yang aku agung2 kan dulu..peh mengarut ja,,haha

so moral of value the story yang aku nak cakap or sampai kan kat sini ialah,
aku dah dewasa ... hihihi..
coz hanya zaman kanak2 ja yang boleh layan cerita2 macam nie..

sapa2 yang kat luar dah besor panjang tu tapi masih tengok cerita2 cam nie lagi,,dah2 la tu hentikanlah..

.....................




No comments:

Post a Comment

sekadar ingin berkongsi,,
yang buruk jangan ikut,
yang baik tlong pkpk kan,,
beri comment anda...